Priests visit to AUM

Priests visit to AUM

AUM President Prof. Karim Numayr has welcomed a number of priests from Lebanon and Palestine during their visit to American University of Madaba Last Wednesday 18/5/2016. They made a tour around all university facilities, faculties and services. AUM President confirmed that the university is seeking to be an academic model of practical knowledge. It aims to polish students’ talents and enhance their personality and skills. The variety of programs, AUM has, represent a real opportunity for outstanding students.

The cooperation between the American university of Madaba and the parishes represented by priests has been discussed in various areas.

President Assistants, Deans and departments directors have attended and participated too.

 

استقبل رئيس الجامعة الأميركية في مادبا الأستاذ الدكتور كريم نمير صباح يوم الأربعاء الموافق 18/5/2016 عدداَ من كهنة الرعايا في لبنان وفلسطين في الجامعة الأميركية في مادبا حيث اطلع الآباء الكهنة على كافة مرافق الجامعة والكليات والخدمات التي تقدم للطلبة وأشار رئيس الجامعة في لقائه مع الكهنة الى أن الجامعة تسعى الى أن تكون نموذجاً علمياً وأكاديمياً متميزاً يؤمن المعرفة العلمية والعملية للطالب ويصقل مواهبه المتعددة مشيراً الى أن برامج الجامعة التي يتلقاها الطالب الى جانب البرامج الأكاديمية تعزز مواهبه وشخصيته ومهاراته مؤكداً على أن الجامعة من خلال برامجها المختلفة تمثل فرصة حقيقة للطلبة المتميزون. هذا وقد تم بحث التعاون بين الجامعة الأميركية والرعايا التي يمثلها الكهنة في مختلف المجالات التي تهم الطالب، حضر وشارك في اللقاء مساعدو الرئيس وعمداء الكليات وعدد من مدراء الدوائر في الجامعة.

 

Photo Album